Rewolucyjny implant rzepki

Dr Sobieraj ratuje rzepkę nowo zarejestrowanym bioimplantem

Rewolucyjny implant rzepki

Dr Sobieraj ratuje rzepkę nowo zarejestrowanym bioimplantem❗

Pacjenci czekali od kilkunastu miesięcy i w końcu udało się. Na prośbę doktora Sobieraja dystrybutor zarejestrował w Polsce nowoczesny bioimplant BioPoly LLC, dzięki któremu można przeprowadzać rekonsturkcje chrząstki rzepki z procedurą szybkiego powrotu do sprawności po zabiegu .

W czasie dzisiejszej operacji Pacjentce, która od lat zmagała sie z uporczywym bólem kolana wynikającym z ubytków chrzęstych w obrębie rzepki, wszczepiono implantBioPoly® RS Patella. Dotychczas przeprowadzone zabiegi nie przynosiły efektu, pacjentka nie mogła swobodnie się poruszać a każdy ruch powodował silny ból. Dotychczas stosowane metody leczenia – artroskopie, leki, rehabilitacje i inne procedury naprawcze chrząstki nie przynosiły efektu. Ostateczną metodą leczenia tego typu uszkodzeń była inwazyjna metoda endoportezoplastyki kolana, której dr Sobieraj chciał uniknąć.

Z ratunkiem przyszły nowe technologie a dokładnie, implant BioPoly® RS, który jest biomateriałem ortopedycznym, łączącym kwas hialuronowy (Bio, naturalnie wstępujący w chrząstce stawowej) i polietylen o ultra wysokiej masie cząsteczkowej (Poly). Ten opatentowany materiał wchodzi w interakcje z naturalnymi tkankami i wspiera obciążenia anatomiczne. Po jakimś czasie implant stapia sie z naturalną chrzastką stawową, twąrząc jednolitą całość.

Korzyści z zastosowania implantu rzepki:

➡Przywrócenie funkcjonalnej powierzchni przegubowej w celu zatrzymania zużycia mechanicznego i pogorszenia otaczających powierzchni stawów
➡Pozwala na natychmiastowe obciążenie, co skutkuje szybką rehabilitacją i powrotem do aktywności
➡Zachowuje anatomię pacjenta dzięki projektowi oszczędzania tkanki
➡Prosta, powtarzalna procedura małoinwazyjna
➡Wczesna mobilność z ograniczoną rehabilitacją
➡Wyniki kliniczne wykazują znacznie poprawiony poziom bólu i aktywności, a także lepszą jakość życia
➡Ustąpienie dolegliwości bólowych, przywrócenie ruchomości stawu

Jeśli odczywasz dolegoliwości w stawie kolanowym, nie czekaj dłużej. Nieleczona kontuzja może prowadzić do nieodwracalnych zmian a przecież chcesz sie cieszyć zdrowiem i aktywnościa fizyczną, prawda?

Umów sie już dziś https://www.orthosportclinic.pl/kontakt/