CHIRURGIA kręgosłupa

W Szpitalu ORTHO SPORT CLINIC leczymy operacyjnie schorzenia kręgosłupa, stosując małoinwazyjne metody - jak różnego typu przezskórne operacje nukleoplastyki czy endoskopowe operacje kręgosłupa. Zabiegi i operacje wykonuje grupa doświadczonych lekarzy, którzy specjalizują się w leczeniu schorzeń i urazów kręgosłupa.

Szpital

CHIRURGIA kręgosłupa

Leczymy operacyjnie m.in. takie schorzenia kręgosłupa jak:
- dyskopatie,
- stenozy kręgosłupa,
- niestabilności,
- kręgozmyki,
- zmiany pourazowe.
Dobór techniki operacyjnej jest uzależniony od oceny stanu klinicznego oraz analizy badań obrazowych kręgosłupa.
Blokada kręgosłupa powoduje miejscowe ograniczenie stanu zapalnego i zmniejszenie obrzęku, co prowadzi do zmniejszenia dolegliwości bólowych. Dzięki temu, że lek podawany jest do kręgosłupa w zastrzyku, możliwe jest miejscowe podanie wyższego stężenie steroidu niż byłoby to możliwe przy podaniu doustnym lub dożylnym. To pozwala uniknąć wielu niepożądanych działań ubocznych, jakie powoduje przewlekłe stosowanie sterydów doustnych.
terapia RBPR ( Rapid Back Pain Release) od 2 200 PLN
blokady epiduralne od 1 800 PLN
Dr Dawid Wrona
Zabiegi endoskopowe na kręgosłupie przeprowadzanie przez zespół lekarzy Ortho Sport Clinic:
- usunięcie przepuklin i wypadniętych sekwestrów krążka międzykręgowego w odcinku lędźwiowym, piersiowym i szyjnym,
- endoskopowe operacje stenozy kanału kręgowego w odcinku lędźwiowym i piersiowym,
- endoskopowe odbarczenie otworów międzykręgowych w odcinku szyjnym i piersiowym z dostępu tylnego,
- endoskopowe usunięcie torbieli synowialnych kanału kręgowego.
Cena zabiegu od 16 000 PLN
Dr Dawid Wrona
Werteboplastyka to procedura medyczna stosowana w leczeniu złamań kręgów, zwłaszcza tych spowodowanych osteoporozą. Procedura ta ma na celu stabilizację złamanego kręgu i złagodzenie bólu. Werteboplastyka ma na celu złagodzenie bólu związanego z osteoporotycznymi złamaniami kręgów poprzez wzmocnienie i stabilizację uszkodzonego kręgu. Głównym wskazaniem do werteboplastyki są złamania kręgów spowodowane osteoporozą.
Cena zabiegu od 11 000 PLN
Dr Jan Fortuniak
Denerwacja - celowe wyłączenie podrażnionych nerwów przez zimno lub ciepło - zalecamy przede wszystkim, gdy zachowawcze środki łagodzące ból pleców nie pomagają.
Cena zabiegu od 2 500 PLN
Dr Mateusz Jóźwik
Dr Jakub Łupiński
Dr Jan Borowski
Dr Jan Fortuniak
Nukleoplastyka kręgosłupa, znana również jako nukleoplastyka dyskowa, to minimalnie inwazyjna procedura chirurgiczna stosowana w leczeniu pewnych schorzeń kręgosłupa, zwłaszcza związanych z dysfunkcją krążka międzykręgowego. Głównym celem nukleoplastyki jest zmniejszenie objawów związanych z dysfunkcją krążka międzykręgowego, takich jak ból kręgosłupa spowodowany uciskiem na struktury nerwowe. Procedura ta jest rozważana w przypadku dyskopatii, która może prowadzić do ucisku na korzenie nerwowe, a tym samym do objawów bólowych.
Cena zabiegu od 11 000 PLN