Mgr Agata Lubiejewska

Umów wizytę telefonicznie lub mailowo

Przychodnia Warszawa ul. Opaczewska 43 lok. 125 p. I

Mgr Agata Lubiejewska

Mgr Agata Lubiejewska - Fizjoterapeutka

Fizjoterapeutka z wykształcenia i z pasji. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Odkrywanie zagadek ciała i pracę z pacjentami traktuje jako wyzwanie i motywację do dalszego rozwoju i kształcenia. Studia oraz późniejsze kursy pozwoliły jej zrozumieć mechanikę ludzkiego ciała i problemy spowodowane urazami oraz napięciami związanymi z przeciążeniem tkanek. W swojej pracy stara się podchodzić holistycznie do problemów pacjenta, aby nie tylko zlikwidować ból, ale również jego pierwotną przyczynę.

W Ortho Sport Clinic pracuje głównie technikami mięśniowo-powięziowymi oraz stawowymi wspomaganymi igłoterapią oraz kinezjotapingiem. Jej pacjenci to głównie osoby z bólowymi zespołami przeciążeniowymi, dyskopatiami, a także po urazach ortopedycznych i operacjach. Specjalizuje się także w pracy z pacjentami z zaburzeniami układu skroniowo-żuchwowego (aparatu żucia), szumami usznymi oraz chronicznymi bólami głowy.

Mgr Agata Lubiejewska - gdzie przyjmuje?

Mgr Agata Lubiejewska przyjmuje w klinice Ortho Sport Clinic w Warszawie.

Mgr Agata Lubiejewska - kontakt

Przychodnia Warszawa, ul. Opaczewska 43 lok. 125 p. I