INNOWACYJNE METODY LECZENIA

Nowa Era w Opiece Ortopedycznej

W klinice ortopedycznej Ortho Sport Clinic przywiązujemy ogromną wagę do ciągłego doskonalenia naszych usług i dostarczania pacjentom najnowszych i najskuteczniejszych metod leczenia. Nasz zespół specjalistów pracuje z pasją i zaangażowaniem, aby zapewnić Ci dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie ortopedii. Wierzymy, że nowa era w opiece ortopedycznej już nadeszła i chcemy Cię zaprosić do jej odkrycia.

INNOWACYJNE METODY LECZENIA

REG joint

Rewolucyjna metoda leczenia zniszczonych stawów rąk i stóp pozwalająca uniknąć traumatycznych rozwiązań chirurgicznych jak: endoproteza stawu czy jego usztywnienie.

Implanty RegJoint™ przeznaczony jest do leczenia zmian zwyrodnieniowych małych stawów dłoni lub stóp u pacjentów cierpiących na reumatoidalne zapalenie stawów lub chorobę zwyrodnieniową stawów.

Stawami w których produkt jest stosowany, są to stawy śródstopno-paliczkowe I-V (MTP I-V) stopy, nadgarstkowo-śródręczny (CMC I) oraz śródręczno-paliczkowe II-V (MCP II-V) dłoni.

Zespół Ortho Sport Clinic przeprowadził do tej pory wszczepienie implantów Reg Joint również w przypadku zniszczenia stawu barkowo - obojczykowego, promieniowo - łokciowego (dalszego) przy jego uszkodzeniach z dużą niestabilnością, stawu skokowego dolnego w rozwijającej się artrozie tego stawu.

Implant RegJoint™ jest wykonany z bio-przyswajalnego włókna kopolimerowego poli-L/D-laktydu w proporcji 96L/4D. Jest to okrągły, porowaty implant przypominający dysk.
Na jakie schorzenia?
Jak wygląda zabieg?
Wszczepiany in situ, stymuluje tworzenie się żywej, funkcjonalnej, elastycznej tkanki połączonej z zakończeniami kości. Implant może być stosowany w przeszczepach kostnych i przez pewien czas wspomaga przyrost tkanki miękkiej oraz umożliwia stopniowe narastanie tkanki włóknistej w miejscu implantu, pełniąc rolę elastycznego, ale trwałego substytutu stawu.