Nieoperacyjne leczenie zmian zwyrodnieniowych kolana

Nieoperacyjne leczenie zmian zwyrodnieniowych kolana

INFORMACJA O ZABIEGU:

Terapia komórkami macierzystymi

Komórki macierzyste to specjalny rodzaj komórek, które są zdolne do samoodnawiania i różnicowania w różne typy komórek. Oznacza to, że pozostają niewyspecjalizowane, dopóki nie otrzymają odpowiedniego sygnału, aby rozwinąć się w komórkę wyspecjalizowaną np. komórkę tkanki mięśniowej, chrzęstnej czy kostnej.

Płynna polimerowa endoproteza

Płynna endoproteza to nowy rodzaj terapii choroby zwyrodnieniowej stawów kolanowych, oferującym pacjentom skuteczną alternatywę wobec istniejących sposobów leczenia. To najnowsza generacja małoinwazyjnych metod leczenia reumatoidalnego zapalenia stawów jak również innych przewlekłych chorób stawów poprzez zastąpienie mazi stawowej odpowiednim substytutem. Jest nim hydrożel nieulegający biodegradacji, wstrzykiwany do stawu kolanowego w celu zapewnienia mu wyściółki i złagodzenia bólu.

Terapie PRP

Osocze bogatopłytkowe wykorzystuje się w ortopedii i medycynie sportowej, zwłaszcza w leczeniu chorych na przewlekłe zespoły bólowe związane z przeciążeniem i zmian stawu kolanowego.

PRP zawiera dużo czynników wzrostu i białka odpowiedzialne za regenerację – przyspiesza usuwanie komórek martwych lub uszkodzonych i poprawia ukrwienie (sprzyja tworzeniu nowych naczyń krwionośnych). Tkanki układu mięśniowo-szkieletowego zwykle goją się bardzo długo, ponieważ są słabo ukrwione. Dlatego właśnie, szczególnie sportowcom zaleca się tę metodę – pozwala im to szybciej wrócić do aktywności sportowej.
Terapia PRP
od 6 500 PLN
od 2 200 PLN
Terapia PRP