Płynna endoproteza

Na ból spowodowany chorobą zwyrodnieniową stawu kolanowego.

Choroba zwyrodnieniowa stawów (OA) jest jedną z najczęstszych przyczyn niepełnosprawności na całym świecie, przede wszystkim z powodu bólu, który stanowi główny objaw tej dolegliwości. Zazwyczaj dotyka stawu kolanowego, gdzie niszczy amortyzującą chrząstkę i powoduje tarcie kości o siebie. W rezultacie staw sztywnieje, jest obrzęknięty i bolesny.

Zaufaj nam i ocal swój ruch

Prześlij formularz i sprawdź terminy
Już dziś, sprawdź dostępne terminy wizyty lekarskiej

PŁYNNA ENDOPROTEZA - BEZPIECZNA I TRWAŁA ULGA W BÓLU

Zastosowanie
    W objawowym leczeniu dorosłych pacjentów z chorobą zwyrodnieniową stawu kolanowego.
    Prostota
    Minimalnie inwazyjna, ambutaloryjna procedura wykonywana w znieczuleniu miejscowym pod kotrolą USG.
    Bezpieczeństwo
    Jest preparatem biozgodnym, co umożliwia mu integrację z tkankami wewnątrz kolana.
    Długotrwały efekt
    Ulga w bólu nawet do 3 lat

Dowiedz się więcej na temat płynnej endoprotezy!

Czym jest płynna endoproteza?

Płynna endoproteza to nowy rodzaj terapii choroby zwyrodnieniowej stawów kolanowych, oferująca pacjentom skuteczną alternatywę wobec istniejących sposobów leczenia. Jest to poliakrylamidowy hydrożel nieulegający biodegradacji, wstrzykiwany do stawu kolanowego w celu zapewnienia mu wyściółki i złagodzenia bólu.

Prześlij formularz i sprawdź terminy

Długotrwała ulga w bólu dzięki jednemu bezpiecznemu zastrzykowi

Jak działa PŁYNNA ENDOPROTEZA?

integruje się z tkanką maziową wewnętrznej torebki stawowej i zmniejsza sztywność stawu;
    przywraca lepkość płynu maziowego, poprawiając smarowanie i wyściełając staw;
    łączy się z błoną maziową wewnątrz torebki stawowej, zapewniając efekt wyściółki;
    zmniejsza ból i poprawia funkcję stawu kolanowego dotkniętego chorobą zwyrodnieniową.

Dlaczego PŁYNNA ENDOPROTEZA?

znacząco zmniejsza ból spowodowany chorobą zwyrodnieniową stawu;
    zmniejsza sztywność stawu;
    zwiększa ruchomość stawu;
    nie ulega degeneracji, zapewniając długotrwałą ulge w bólu i poprawę jakości życia.

Terapia płynną endoprotezą zmniejsza ból koalna, zapewnijąc bezpieczną i długotrwała ulgę w formie jednego zastrzyku.

dr Grzegorz Sobieraj
    Specjalista ortopedii i traumatologii narządu ruchu.

Dr Grzegorz Sobieraj to doświadczony lekarz specjalizujący się w ortopedii i traumatologii narządu ruchu z 16-letnim międzynarodowym doświadczeniem. Jest absolwentem Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi i członkiem wielu prestiżowych towarzystw ortopedycznych, zarówno krajowych, jak i międzynarodowych.

Zajmuję się leczeniem zachowawczym i operacyjnym schorzeń narządu ruchu.. Pracuję jako chirurg ortopeda w Klinice Traumatologii i Ortopedii Wojskowego Instytutu Medycznego w Warszawie. Szczególnym obszarem mojej specjalizacji jest sonochirurgia. Sonochirurgia to tzw. zabiegi małoinwazyjne wykonywane pod kontrolą aparatu ultrasonograficznego (USG). Zabiegi, m.in zabieg microtomii strzelającego palca wykonuję w klinice CRS Clinic w Warszawie.

Jako wybitny specjalista ortopedii i traumatologii narządu ruchu, dr. Grzegorz Sobieraj kontynuuje rozwijanie nowych metod leczenia, aby poprawić jakość życia swoich pacjentów.

Dr Mateusz Jóźwik
    Specjalista ortopedii i traumatologii narządu ruchu.

Dr. Mateusz Jóźwik to wybitny specjalista ortopedii i traumatologii narządu ruchu. Jest absolwentem Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, gdzie ukończył swoją edukację w 2015 roku. Jego pasja do ortopedii doprowadziła go do zdobycia specjalizacji w tej dziedzinie, co potwierdził wynik ponad dobry w Państwowym Egzaminie Specjalistycznym.

Swoje doświadczenie zawodowe dr. Jóźwik zdobywał na różnych oddziałach, m.in. na Oddziale Urazowo-Ortopedycznym Szpitala Specjalistycznego w Brzezinach oraz Oddziale Ortopedycznym szpitala im. Bonifratrów w Łodzi. Ponadto, kontynuował swoje kształcenie i praktykę poprzez kursy i staże w Polsce, Niemczech i Włoszech.

Jego szerokie umiejętności obejmują różnorodne metody leczenia operacyjnego, w tym protezoplastykę stawu kolanowego i biodrowego, rekonstrukcję więzadeł, rekonstrukcję chrząstek oraz operacyjne leczenie niestabilności rzepki. Ponadto, specjalizuje się w artroskopii stawów kolanowego, skokowego i barkowego oraz różnych terapiach, takich jak terapia PRP i mezoterapia. Spośród metod leczenia nieoperacyjnego Doktor specjalizuje się w leczeniu dolegliwości bólowych choroby zwyrodnieniowej kręgosłupa oraz innych stawów u pacjentów którzy nie kwalifikują się lub nie zgadzają na zabieg operacyjny za pośrednictwem innowacyjnych małoinwazyjnych metod jak płynna endoproteza czy neurolezja okołostawowa.

Dr JAKUB ŁUPIŃSKI
    Specjalista ortopedii i traumatologii narządu ruchu.

Dr Jakub Łupiński to wyjątkowy specjalista ortopedii i traumatologii, który w swojej karierze zdobył bogate wykształcenie i doświadczenie. Ukończył Wydział Wojskowo-Lekarski Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w 2015 roku oraz Szkołę Fizjoterapii w Łodzi w 2007 roku. Obecnie jest lekarzem rezydentem na Oddziale Urazowo-Ortopedycznym Szpitala Specjalistycznego w Brzezinach.

Jego pasja do ortopedii i traumatologii przekłada się na systematyczny udział w szkoleniach i kursach naukowych, które pozwalają mu na stałe doskonalenie swoich umiejętności. Dr. Łupiński szczególnie interesuje się leczeniem urazów sportowych i współpracuje ściśle z lekarzami specjalizującymi się w tej dziedzinie. Nie tylko uczestniczy, ale także przeprowadza operacje związane z leczeniem urazów sportowych.

Dr. Jakub Łupiński to lekarz, który nie tylko stale podnosi swoje kwalifikacje, ale także zdobywa cenne doświadczenie zawodowe, aby zapewnić pacjentom kompleksową opiekę medyczną. Jego oddanie i zaangażowanie są nieocenione w dziedzinie ortopedii i traumatologii.

OPINIE PACJENTÓW,
    KTÓRYM POMOGLIŚMY
    MÓWIĄ SAME ZA SIEBIE...

Kriolezja może być bardzo skutecznym narzędziem w arsenale ortopedycznym, zwłaszcza kiedy inne metody leczenia okazują się nieskuteczne. Jednak każdy przypadek wymaga indywidualnej oceny przez specjalistę, aby upewnić się, że metoda ta jest odpowiednia dla danego pacjenta.