Rehabilitacja

Fizjoterapia

Stanowimy zespół doświadczonych lekarzy i fizjoterapeutów, dla których najważniejsze jest zdrowie i jakość życia pacjentów. Dokładamy wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi medyczne spełniały najwyższe światowe standardy

Stosujemy najnowocześniejsze metody i techniki leczenia ortopedycznego, dzięki którym już wielu pacjentom przywróciliśmy możliwość chodzenia, biegania czy uprawiania ulubionego sportu.

human bones radiography scan image

Rehabilitacja / Fizjoterapia

Wykwalifikowany zespół fizjoterapeutów Ortho Sport Clinic
w bezpieczny sposób przeprowadzi Państwa
przez proces rehabilitacji po licznych zabiegach i urazach

• Terapia Manualna kręgosłupa i stawów obwodowych, m. in.:
    • bóle kręgosłupa lędźwiowo-krzyżowego, piersiowego i szyjnego na tle dyskopatii, zespół „rwy kulszowej” i „rwy ramiennej”
    • bóle barku, zespół „barku zamrożonego”, korekcja funkcjonalna prawidłowego wzorca ruchowego kończyna górna-obręcz barkowa
    • bóle staw łokciowego, zespół „łokcia tenisisty”, „łokcia golfisty”
    • bóle stawów kolanowych i biodrowych na tle pourazowym
    • terapia palucha koślawego
  • Diagnostyka funkcjonalna urazów stawów obwodowych uzupełniona diagnostyką USG.
  • Terapia Falą Uderzeniową (ESWT) pod kontrolą USG.
  • Kompleksowa terapia stawu kolanowego po zabiegach operacyjnych m.in rekonstrukcji ACL (więzadło krzyżowe przednie), rekonstrukcji MM i ML (łąkotka przyśrodkowa i boczna), rekonstrukcji troczków rzepki po jej zwichnięciu (pakiet zabiegów fizykoterapeutycznych, mobilizacje tkankowe, ćwiczenia progresywnie zwiększające zakres ruchu, ćwiczenia sensomotoryczne z wykorzystaniem biofeedback, ćwiczenia plyometryczne).
  • Wysoce skuteczna terapia bólów mięśniowo-powięziowych i więzadłowo-ścięgnistych metodą igłoterapi suchej cienkoigłowej i gruboigłowej oraz FDM (Facial Distortion Model) w połączeniu z plastrowaniem powięziowym.
    Terapia wad postawy u dzieci m.in. boczne skrzywienie kręgosłupa, skolioza, koślawość stawów kolanowych, koślawość tyłostopia, płaskostopie.
  • Pełna diagnostyka i badanie posturograficzne z wykorzystaniem platformy podometrycznej, wykonanie wkładek ortopedycznych Formthotics i MEDI IGLI.
  • Hirudoterapia – terapia z wykorzystaniem pijawek lekarskich – m.in. krwiaki, stłuczenia, skręcenie stawu skokowego, bóle na podłożu zwyrodnieniowym (stawy kolanowe, skokowe), zespół „cieśni nadgarstka”, żylaki kończyn dolnych i wiele innych.
  • Zabiegi fizykoterapeutyczne:
    • laser punktowy
    • elektroterapia
    • pole magnetyczne
    • ultradźwięki
    • diatermia krótkofalowa i Terapuls
    • terapia uciskowa, drenaż pneumatyczny